Organizator: Grupa MTP

Pierwszy dzień konferencji Interior Business Summit za nami.

Podziel się

Konferencję rozpoczęło przywitanie uczestników przez wiceprezes zarządu Grupy MTP, Elżbietę Roeske oraz Dagmarę Jakubczak założycielka portalu FORELEMENTS.PL, która pełniła rolę prowadzącej konferencję. Z Dagmarą będzie można spotkać się także drugiego dnia konferencji Interior Business Summit, gdzie poprowadzi panele dyskusyjne oraz opowie o tym jak ekspozycją zadbać o pozytywne doświadczenia klienta.

Pierwszym mówcą był Mateusz Haniszewski, który w ciekawy sposób wskazał jak mówić o produkcje w czasach pandemii i jaka powinna być postcovidowa komunikacja. Drugim punktem programu był panel dyskusyjny prowadzony przez Katarzynę Księżopolską, redaktor naczelną MAGAZIF, która razem ze swoimi rozmówcami zastanawiała się jak powinny wyglądać działania PR branży wnętrzarskiej w dobie koronawirusa, ale dyskusja wykroczyła poza wyznaczone ramy i rozwinęła się w ciekawą rozmowę odnośnie fundamentów dobrze prowadzonych działań PR. Rozmówcami byli Arkadiusz Kaczanowski, Marcin Poboży, Magdalena Skibka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc i Monika Tokarska.

Andrzej Czech, CEO Sfera Group podjął temat kryzysów. W trakcie swojej prelekcji w jasny i przejrzysty sposób przedstawił krok po kroku jak zabezpieczyć się na wypadek kryzysu oraz jak zachować się w przypadku, gdy kryzys nastąpi.

Następnie zdalnie połączyliśmy się z prelegentem Marcinem Schubertem z Homebooka, który opowiedział o tym jak, gdzie i o czym mówić w branży home&decor, aby zlojalizować swojego klienta.

Po wystąpieniu Marcina na scenie pojawiła się Zoyka, fotograf i założycielka bloga Zoyka Home, która opowiedziała o współpracy z markami i podpowiedziała jak fotografować, by zdjęcia były ciekawe, wyjątkowe i estetyczne. Zoyka na przykładach z własnej pracy i twórczości pokazała różnice w kadrowaniu, doborze dodatków i aranżacjach.

Równolegle do konferencji miały miejsce warsztaty prowadzone przez Kasię Księżopolską, która zdradziła tajniki dobrego komunikatu prasowego i przeprowadziła uczestników przez cały proces przygotowywania press packów oraz wskazała materiały, które każdy PRowiec powinien traktować jako postawę swojej działalności, bo z punktu widzenia prasy są absolutnym MUST HAVE w kontaktach z mediami.

Paula Drubkowska-Adamska z Refreszing mówiła o tym jak istotna jest rola video w strategii marketingowej oraz jakie wzrosty na przestrzeni lat notuje taka forma promocji. Konferencję zamknęło wystąpienie duetu z Concordia Design, Jagody Tatarczyk i Katarzyny Andrzejczyk-Bryks, które w formie needbooka przedstawiły metody badania potrzeb klientów na podstawie własnych doświadczeń i refleksji.

Z częścią widzów spotkaliśmy się online, bo prowadzony jest streaming z konferencji. Nadal można kupić dostęp do konferencji w wersji online, by móc towarzyszyć nam drugiego dnia. Streaming dostępny jest pod linkiem www.live.ibsummit.pl

Program LIVE STREAM